Voorbereidingen - 01 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bob Stam - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - 01 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bob Stam - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen - 01

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

15 Oktober 2014 | Nederland, Amsterdam

Ben aan het warm draaien om over 3 weken weer digitaal verslag te doen van mijn zakenreis in Azië. Na mijn vorige reis naar Maleisië en Indonesië heb ik voldoende ideeën opgedaan en hier in Amsterdam weer wat geleerd over de sieraden-business.

Vandaag ben ik grotendeels bezig om mijn 'handelsvoorraad' te inventariseren en de wonderlijke wereld van de social media weer een stapje verder te verkennen.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bob

Lang geleden heb ik voor mezelf een missie, motto en motivatie opgesteld. Ik noemde het ROVOCAR en ik ga er nog eens een mooi logo bij ontwikkelen. Met een Rovocar kun je natuurlijk verre en vrije reizen maken. Maar het staat voor veel meer: R = reizen, revolutie en recreatie O = onderzoek, ontwikkeling en ondernemen V = vriendschap en verandering A = avontuur en avonduren C = crises en creativiteit Dit zijn woorden die in mijn leven een belangrijke rol spelen. Wellicht een rare opsomming voor mensen die me (nog) niet zo goed kennen, maar met deze Rovocar Spirit ga ik door het leven. Aan boord van de Rovocar is veel muziek en informatie in allerlei vormen. Want ik blijf toch wel een eeuwige student van het leven in al haar vormen. Vroeger reisde ik met wat boeken, want de mobiele telefoon en het internet bestonden toen nog niet. Tegenwoordig verlang ik toch wel een beetje naar een WWW dat echt overal met hoge snelheid beschikbaar is. Dat is echt nog niet het geval. Maar ja: "elk nadeel heb z'n eigen voordeel".

Actief sinds 01 Nov. 2010