Magical Mystery Tour in Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bob Stam - WaarBenJij.nu Magical Mystery Tour in Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bob Stam - WaarBenJij.nu

Magical Mystery Tour in Ubud

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

13 Januari 2015 | Indonesië, Ubud

Het is hier midden in de nacht en ik werd een beetje klam wakker omdat ik al vroeg in slaap was gevallen. Niet zoveel zin om te lezen, dus een aangewezen moment om maar weer eens wat plaatjes online te zetten.

Ik hang hier al weer zo'n tien dagen rond en het wordt wel weer tijd om verder te trekken, maar soms moet je je daar weer even toe zetten. Ik denk aan een tochtje naar Lombok en heb in ieder geval begin februari een ticket naar het noorden van Thailand geboekt.

De afgelopen dagen ben ik iets teveel in beslag genomen door de verschrikkelijke aanslagen in Parijs en het discours dat daar in de kranten, opinietijdschriften en andere bronnen op het internet uit voortgevloeid. De tijd is helaas voorbij dat je dat als bezitter/gebruiker van een 'smartphone' makkelijk langs je heen laat glijden.

Tja, gewoon minder 'online' gaan in deze bronzen eeuw van de ICT.

Lombok, Chiang Mai en de rest van de gouden driehoek: zo ver is het nu nog niet, dus eerst maar wat impressies uit het Sacred Monkey Forest en wat plaatjes van allerlei tempels wn hindoe goden alhier.

  • 13 Januari 2015 - 19:50

    Marlies De Vreught:

    Hoi Bob,
    Wat is het daar toch mooi hè? Ik heb gewoon heimwee als ik dit weer allemaal lees en zie. Ja, verschrikkelijk wat er hier allemaal gebeurd is. Ik moet morgen in Amsterdam bij Marco en Karin oppassen, maar mijn plannen om met de trein te gaan laat ik varen. Het station is mij een beetje te riskant. hoewel je daar niets van kunt zeggen natuurlijk. Geniet jij maar lekker verder van je prachtige reis. Ik wens je nog heel veel moois toe om te zien en te beleven.

    Liefs,
    Marlies

  • 14 Januari 2015 - 08:31

    Rob:

    Beste Bob,

    Onderweg naar Lombok, kan ik je Gili Trawagan aanbevelen, een klein eiland zonder auto's. Een prima overnachting bij Karma Kayak, geleid door 2 Nederlandse dames.
    Een plek waar je prachtig kunt snorkelen.

    Groet,

    Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bob

Lang geleden heb ik voor mezelf een missie, motto en motivatie opgesteld. Ik noemde het ROVOCAR en ik ga er nog eens een mooi logo bij ontwikkelen. Met een Rovocar kun je natuurlijk verre en vrije reizen maken. Maar het staat voor veel meer: R = reizen, revolutie en recreatie O = onderzoek, ontwikkeling en ondernemen V = vriendschap en verandering A = avontuur en avonduren C = crises en creativiteit Dit zijn woorden die in mijn leven een belangrijke rol spelen. Wellicht een rare opsomming voor mensen die me (nog) niet zo goed kennen, maar met deze Rovocar Spirit ga ik door het leven. Aan boord van de Rovocar is veel muziek en informatie in allerlei vormen. Want ik blijf toch wel een eeuwige student van het leven in al haar vormen. Vroeger reisde ik met wat boeken, want de mobiele telefoon en het internet bestonden toen nog niet. Tegenwoordig verlang ik toch wel een beetje naar een WWW dat echt overal met hoge snelheid beschikbaar is. Dat is echt nog niet het geval. Maar ja: "elk nadeel heb z'n eigen voordeel".

Actief sinds 01 Nov. 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 57689

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 01 Juli 2016

Medan

15 Oktober 2014 - 30 Mei 2015

Kraak Creations

27 September 2013 - 28 Maart 2014

The source of MyKraak & TradewindTreasures

27 December 2012 - 23 Februari 2013

Indonesia 2013

10 December 2010 - 25 Januari 2011

NlN 2010

Landen bezocht: